Actualitat

Ahir, alguns artistes d'Estimia van anar a visitar l'exposició "La felicitat de l'art múltiple". Us recordem que encara sou a temps de visitar-la fins al 30 de novembre al Centre Cívic de Sarrià!

Ens complau informar-vos que del 2 fins al 30 de novembre podeu visitar l'exposició "la felicitat de l'art múltiple" del col·lectiu d'artistes d'Estimart ubicada al Centre Cívic de Sarrià.

L'horari de visita és de dilluns a dissabte de 10 h. a 21 h. LA direcció del Centre Cívic és: C/ Eduardo Conde, 22-42 (Jardins de Sta. Amèlia - Sarrià).

Us animem que aneu a veure-la!

Al Centre Ocupacional de la Fundació Estimia hem iniciat el Curs de Formació en Informàtica aplicada a l'empresa. Aquest curs està patrocinat per l'empresa Typeform i constarà d'un total de 120 hores de formació. L'Objectiu del curs és proporcionar coneixement a persones amb discapacitat per tal que ampliïn les seves habilitats i capacitar-los en la seva autonomia en el treball. El curs tracta fonamentalment de l'ús de l'eina de disseny photoshop i la metodologia que seguirem està enfocada a la capacitació del grup d'alumnes per tenir eines concretes per a la realització d'un producte propi: un flyer, postal, calendari, etc. L'empresa O disseny s'encarrega de la part pedagògica i els educadors de la Fundació, s'encarreguen de fer el suport a l'aula. El curs tindrà una durada de tres mesos i hi participaran un total de 15 alumnes que pertanyen a la Fundació Estimia, AFAP i Fundació Friends.

El passat dijous la Elisenda i el seu tiet ens van