Notícies de la Fundació

El passat divendres vam realitzar un dia de voluntariat corporatiu amb l'empresa Deloitte. Vam poder treballar colze amb colze amb els usuaris del centre ocupacional durant tot un matí en divesros tallers i activitats amb l'objeciu de donar-nos un cop de mà i apendre de totes les nostres capacitats.

Avui hem celebrat el tradicional Concurs de Mones.

Els membres del Jurat formats pel Marc, l'Apolonia i dos usuaris de la Residència han fet un dificil paper. Les dues mones eren fantàstiques.

Per un cantó el taller ha presentat una mona molt elaborada  titolada "CHORIPAN" amb una petita botiga amb cuiner inclós i unes salxixes molt divertides i personalitzades. L'escola, seguint el Projecte de Curs "SHAKESPEARE", ha fet un deliciós teatre de xocolata on els espectadors eren tota l'escola.

Finalment tothom ha guanyat!!

BONA PASQUA!!

El passat dijus dia 1 de Desembre, en el marc del 50e aniversari de l'edifici de traumatologia i rehabilitació de l'Hospital Vall d'Hebron , vam presentar el nou projecte que iniciarem a inicis del 2017: El grup de suport a persones que han patit un Ictus.

Aquest projecte sorgeix de la necessitat de donar resposta a l'atenció a persones que han patit un Ictus i es troben ja fora de la fase aguda, és a dir , que ja no reben més atencions hospitalaries. L'objectiu d'aquest projecte és oferir un espai rehabilitador i terapèutic per a les persones afectades d'ictus i a les serves famílies. En breu en sabreu més!

Avui hem celebrat la Festa de la Castanyada.

Ens ha visitat una castanyera molt divertida i riallera. Quina sorpresa ens ha donat, sobretot als més petits de la casa.

També hem escoltat un bonic conte sobre castanyes i cargols.

I per tenir una festa perfecte, el nostre music preferit J.M. Pagan ens ha animat el dia amb balls i cançons.

Bona Castanyada!!!

Ja tenim loteria de Nadal!

Podeu venir a buscar els vostres talonaris al c/ Anglí 50 o bé sol·licitar-los per telèfon!

No us quedeu sense que aquest any toca!

Pàgina 1 de 4