Notícies de la Fundació

El passat dia 3 de Maig la Fundació Estimia va estar present a l'exposició solidària que l'artista Carina Fradera va fer en favor del projecte artístic de la Fundació ( www.estimart.cat). l'artista va exposar 21 obres seves al restaurant ARTTE de Barcelona on vam gaudir d'un coctel i d'un espai meravellós.

Es van vendre totres les obres i a mes a mes part de la recaudació de la barra va anar destinat a la Fundació Estimia. En total es van recaptar 4.500,00€ que anirán destinats a la millora dels espais del projecte artístic.

Moltes gràcies Carina!!!!

El passat dia 31 de Maig vam estar presents a la cloenda dels jocs interempresa 2018. Aquesta olimpíada per a treballadors/es de diferents es celebra cada any a Barcelona, Madrid i València i pretén , a través de l'esport, treballar la cohesió de grup entre els difgerents traballadors de cadascuna de les mes de 100 empreses participants.

Cada any dues entitats sense ànim de lucre són les beneficiàries dels beneficis de l'activitat. Enguany la Fundació Estimia i la Federació Salut Mental Catalunya han estat les entitats seleccionades.

A banda de participar a la cloenda, vam tenir un espai durant les olimpíades on ens vam donar a conèixer entre les empreses participants.

Avui hem celebrat un any més el Concurs de Mones de tota la Fundació! Enguany també s'ha animat la Residència a participar-hi i, juntament amb l'Escola i el Taller, hem pogut gaudir de 3 mones fantàstiques, originals i molt bones! El jurat ha repartit premis i regals per tothom i ho hem passat molt bé tots junts! Bones vacances de Setmana Santa!

Ja tenim penjat el calendari 2018 d'activitats de Lleure Inclusiu i Respir amb pernoctació de la Fundació Estimia 2018!

Aquí trobareu tota la informació

El passat més d'octubre vam posar en marxa el projecte esmorzars saludables a la Residència Estimia. Aquest projecte és una col·laboració entre la Fundació Estimia i l'EAP Sarrià ( entitat de base associativa que gestiona el CAP Sarrià). Amb aquest projecte hem tingut la possibilitat de que diferents residents d'Estimia participessin en un punt de venda d'esmorzars saludables per als visitants del CAP Sarrià. Per una banda ha estat una campanya de foment dels hàbits saludables per a la població en general i per als residents d'Estimia una forma de conèixer el valor dels hàbits saludables i la importància de treballar de forma metòdica i rigorosa per poder posar una paradeta on es servissin aquests esmorzars. Els beneficis de la campanya aniran destinats a finançar activitats esportives dels residents d'Estimia.

Per a la realització dels hàbits saludables hem comptat amb la inestimable col·laboració de les empreses Romantics, Teno Catering i Nestle que ens han servit dels materials necessaris per a la campanya.

A més a més el vídeo realitzat per l'EAP Sarrià ha obtingut el primer premi del concurs IV Festival Internacional de Cortos y Fotografía sobre Salud Comunitaria. Aquí trobareu la notícia  i el vídeo guanyador.

Pàgina 1 de 5