Notícies de la Fundació

Ja tenim penjat el calendari 2018 d'activitats de Lleure Inclusiu i Respir amb pernoctació de la Fundació Estimia 2018!

Aquí trobareu tota la informació

El passat més d'octubre vam posar en marxa el projecte esmorzars saludables a la Residència Estimia. Aquest projecte és una col·laboració entre la Fundació Estimia i l'EAP Sarrià ( entitat de base associativa que gestiona el CAP Sarrià). Amb aquest projecte hem tingut la possibilitat de que diferents residents d'Estimia participessin en un punt de venda d'esmorzars saludables per als visitants del CAP Sarrià. Per una banda ha estat una campanya de foment dels hàbits saludables per a la població en general i per als residents d'Estimia una forma de conèixer el valor dels hàbits saludables i la importància de treballar de forma metòdica i rigorosa per poder posar una paradeta on es servissin aquests esmorzars. Els beneficis de la campanya aniran destinats a finançar activitats esportives dels residents d'Estimia.

Per a la realització dels hàbits saludables hem comptat amb la inestimable col·laboració de les empreses Romantics, Teno Catering i Nestle que ens han servit dels materials necessaris per a la campanya.

A més a més el vídeo realitzat per l'EAP Sarrià ha obtingut el primer premi del concurs IV Festival Internacional de Cortos y Fotografía sobre Salud Comunitaria. Aquí trobareu la notícia  i el vídeo guanyador.

El passat divendres vam realitzar un dia de voluntariat corporatiu amb l'empresa Deloitte. Vam poder treballar colze amb colze amb els usuaris del centre ocupacional durant tot un matí en divesros tallers i activitats amb l'objeciu de donar-nos un cop de mà i apendre de totes les nostres capacitats.

Avui hem celebrat el tradicional Concurs de Mones.

Els membres del Jurat formats pel Marc, l'Apolonia i dos usuaris de la Residència han fet un dificil paper. Les dues mones eren fantàstiques.

Per un cantó el taller ha presentat una mona molt elaborada  titolada "CHORIPAN" amb una petita botiga amb cuiner inclós i unes salxixes molt divertides i personalitzades. L'escola, seguint el Projecte de Curs "SHAKESPEARE", ha fet un deliciós teatre de xocolata on els espectadors eren tota l'escola.

Finalment tothom ha guanyat!!

BONA PASQUA!!

El passat dijus dia 1 de Desembre, en el marc del 50e aniversari de l'edifici de traumatologia i rehabilitació de l'Hospital Vall d'Hebron , vam presentar el nou projecte que iniciarem a inicis del 2017: El grup de suport a persones que han patit un Ictus.

Aquest projecte sorgeix de la necessitat de donar resposta a l'atenció a persones que han patit un Ictus i es troben ja fora de la fase aguda, és a dir , que ja no reben més atencions hospitalaries. L'objectiu d'aquest projecte és oferir un espai rehabilitador i terapèutic per a les persones afectades d'ictus i a les serves famílies. En breu en sabreu més!

Pàgina 1 de 5