Patronat

El Patronat de la Fundació Estimia Barcelona està format per les següents persones:

Maria Rosa Campillo Prior, presidenta. Diplomada en treball Social per l'Escola Universitària de Treball Social de Barcelona. Durant 25 anys ha exercit com Treballadora Social de l'Escola i el Centre Ocupacional. Va formar part de l'equip directiu dels serveis d'atenció directa durant 20 anys, responsabilitzant-se de la recerca de recursos per atendre els diferents projectes i necessitats de la Fundació Auxilia Barcelona. Actualment presideix el Patronat de la Fundació Estimia Barcelona.

Enric Emo Ylla, secretari, advocat per la Universitat de Barcelona (1988), al 1986 s'incorpora al Bufet Bertran i Musitu, del qual fou soci, fins que el 1992 va establir el seu propi despatx d'advocats sota la firma Emo Advocats. Al 1998 incorpora el seu despatx al grup FÁBREGAS MERCADÉ. És en l'actualitat soci responsable del departament Legal. És expert en Dret Mercantil i en Dret Immobiliari. És membre de la International Bar Association i de la Cambra de Comerç Americana.

Montse Castell Serra, patrona. Psicòloga per la Universitat de Barcelona. Treballa a Auxilia des del 1989 desenvolupant diferents tasques. Al 1996 fou nomenada directora del Taller Ocupacional Arc de Sant Martí. L’any 2000 va liderar el projecte de fusió del Taller Arc de Sant Martí amb el Taller Àmfora de la pròpia entitat, creant el Taller Auxilia Barcelona, sent-ne la directora fins al 2010, any en el que passa a dirigir el projecte de Residencia i Centre d'Atenció Especialitzada Estimia.

Mª Montserrat de Tudela Edo, patrona. És llicenciada en Ciències Econòmiques y Empresarials per la Universitat de Barcelona. Ha desenvolupat diferents funcions directives en empreses del sector gràfic i de serveis, reorientant  les seves activitats al camp dels serveis socials a partir de 1990. Actualment compatibilitza aquestes responsabilitats amb una estreta relació amb el tercer sector. És membre del Patronat de la Fundació Estimia des de l’any 2014.

Josefina Rocamora Sala, patrona. Psicòloga per la Universitat de Barcelona. Treballa a Auxilia des de 1993 desenvolupant diferents tasques. Des de l’any 2000 forma part de l’equip Tècnic del Taller Auxilia Barcelona. L'any 2008 assumeix el càrrec de subdirectora d’aquest servei i al 2010 és nomenada directora del Centre Ocupacional, càrrec que ocupa actualment com a Taller Estimia.
També ha treballat com a formadora i insertora laboral en diversos Programes de Formació Ocupacional del Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya.

Silvia Claret Manzanares, patrona. Llicenciada en Pedagogia per la Universitat de Barcelona. Diplomada en Pedagogia Sistèmica per l'Institut Gestalt de Barcelona i el CUDEC (Mèxic). Ha treballat en el sector de les persones amb discapacitat en centres com El Pont del Dragó de Barcelona i en l'Equip Tècnic d'Integració Social i Laboral de la Federació ECOM. Vinculada a Auxilia des de 1983  desenvolupant diferents tasques al Taller d'Arts Aplicades Àmfora, Servei de lleure de l'Associació Auxilia i al Taller Arc de Sant Martí (1983-1987). Mestra/tutora de l'Escola d'Educació Especial Auxilia des de 1992,  membre de l'equip directiu com a sots directora des de 2008, i al 2013 és nomenada directora de l'Escola Estimia, càrrec que ocupa actualment.

Jordi Llidó Escalona, patró és Soci de Deloitte responsable a Espanya dels equips de Financial Advisory pels sectors de Manufacturing & Business Services i Soci responsable a Espanya del grup de “ Debt, Capital & Treasury Advisory”, grups d’assessorament especialitzats en transaccions corporatives, fusions i adquisicions, reestructuracions financeres, finançament especialitzat i assessoraments en sortides a Borsa i Mercats de Capitals. Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona, és MBP per INSEAD i PADE (programa de gestió d'alt nivell) per IESE. A més, ha obtingut el títol d’Analista Financer per l’Institut Español d’Analistes Financers. Ha participat com ponent en seminaris, estudis sectorials, programes pel progrés de la direcció i en multitud de cursos de fusions i adquisicions en universitats i conferències.