Treballa amb nosaltres

Si estàs interessat en treballar a la Fundació Estimia Barcelona pots fer-nos arribar el teu currículum a través d’aquesta aplicació. Aprofita el camp d’observacions per dir-nos quina posició i quin servei ( Escola, Residència o Centre Ocupacional) és del teu interès, així et trobarem abans!

Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

*De conformitat amb el que estableix la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, per la present l'informem que les dades personals obtingudes mitjançant aquest formulari, han estat incorporades en un fitxer del qual és responsable FUNDACIO ESTIMIA BARCELONA, amb la finalitat de poder gestionar la seva participació en els processos de selecció de personal realitzats per la nostra entitat.

Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició en els termes que estableix la Llei Orgànica 15/1999, mitjançant un escrit a l'adreça: C / ANGLI, 50 08017 BARCELONA.

FUNDACIO ESTIMIA BARCELONA es compromet a utilitzar les dades recollides mitjançant aquest formulari, únicament per a la finalitat anteriorment esmentada.

L'enviament d'aquest formulari implica l'acceptació de les clàusules exposades