Espai Ictus Estimia

QUÈ ÉS L’ESPAI ICTUS :

És un servei  adreçat a persones que han patit un “Ictus” i requereixen continuar amb el seu procés rehabilitador .

L’objectiu del  “Servei Ictus Estimia”  es  proporcionar els suports necessaris per mantenir i potenciar les funcions motrius i cognitives, millorar l’autoestima i l’estat anímic   i preparar-se progressivament per el  retrobament amb la vida social.

QUÉ OFERIM :

Un espai de trobada setmanal on realitzar:

• ESTIMULACIÓ COGNITIVA
  • ESPORT EN EQUIPAMENTS MUNICIPALS
  • GRUP DE CONVERSA
  • SORTIDES LÚDIQUES I CULTURALS

Les activitats  s’adapten a cada persona i les seves necessitats i es realitzen de manera individual o en grup .

QUI SOM:

La Fundació Estimia és una entitat amb més de 60 anys d’experiència en l’atenció a les persones amb discapacitat i les seves famílies

L’equip de professionals  el formen : psicòlogues , fisioterapeutes , monitors d’esport especialitzats i tècnics d’atenció personal.

Lloc: Fundació Estimia

Carrer Angli, 50