Projecte Postals amb còpia al Món

El projecte postals amb còpia al Mon sorgeix de la necessitat de comunicar les capacitats dels i les artistes del Taller Estimia més enllà de les parets del nostre centre.

L’objectiu és difondre el nostre art  i les nostres capacitats artístiques de la manera més senzilla: Amb una postal de Nadal dissenyada  per un dels nostres artistes.

El mètode es basa en la col·laboració entre la Fundació Estimia Barcelona i l’Empresa interessada:

Nosaltres fem la postal de forma gratuïta a canvi de que en el correu electrònic en que s’enviï la postal se’ns anomeni i s'enllaci a la web de la Fundació Estimia Barcelona.

Així l’empresa té una postal de qualitat de caràcter inclusiu i ens ajuda a difondre el nostre projecte entre tots els seus contactes.

COM ES “FA” LA POSTAL?

1. La Fundació Estimia Barcelona proposarà 10 postals a l’empresa participant per tal d’escollir-ne una.
  2. La Fundació Estimia inclourà el logotip d’ambdues entitats i el text acordat de felicitació a la imatge, l’enviarà per correu electrònic  en versió .jpg o .psd a la persona de contacte. El procés per al disseny de la postals ( logotips i text) serà telemàtic per tal de minimitzar l’esforç d’ambdues entitats.
  3. L’empresa enviarà una còpia del correu de felicitació a la Fundació Estimia Barcelona i un breu detall del nombre de persones/entitats enviades.