Actualitat

Aquest cap de setmana ens trobareu al Market del PoloPark, amb els nostres productes artesanals i una mostra d'algunes pintures dels artistes del Taller!! També hi haurà concerts, food trucks i moltes activitats pels més petits!! Us hi esperem!!

Els passat dimarts 19 i dijous 21 vam anar d'excursió a la platja de Nova Icària de Barcelona amb un grup de residents. Aquesta activitat la vam relitzar en el marc de les Activitats Terapèutiques que estem realitzant des de 2020 per sortir al màxim de les instal·lacions.

Vam poder gaudir d'un bany refrescant amb gràcies al servei de bany assistit de l'Ajuntament de Barcelona.

Moltes gràcies!!!

Avui hem acabat la Formació que els Makers d'Estimia hem estat realitzant a un grup de la Fundació Aura. Junts hem estat dissenyant en 3D amb el programa Tinkercad, passant il·lustracions de 2D a 3D i dibuixant amb bolis 3D.

Ha estat un plaer compartir aquestes sessions amb vosaltres i esperem tornar a veure'ns ben aviat!! Bon estiu!!

Dilluns passat vam fer una visita guidada a la Sagrada Familia molt interessant!!