Actualitat

Tornem al CaixaFòrum per visitar l'exposició "Velázquez i el segle d'Or". Hem fet una visita comentada sobre les obres d'aquest gran pintor del s. XVII. Ha estat molt interessant!

El passat dilluns 11 de febrer, vam anar a visitar la Fundació per a la Conservació i Recuperació d'Animals Marins (CRAM) on ens van explicar diferents amenaces marines actuals. Hem pogut tocar la mandíbula d'un Catxalot, els plàstics que podem trobar a l'estómac d'una balena i l'hèlix d'un vaixell que provoca talls en les tortugues de les nostres platges. També ens han ensenyat la maqueta d'un tauró i d'una tortuga, i hem après que les tortugues tenen els pulmons a la closca!

Finalment hem visitat a tres tortugues marines, la més gran té més de 70 anys!!

La nostra artista Yolanda Marco exposa les seves obres al restaurant Avere Fame (C/ Consell de Cent 139), que acull el projecte ArtSingular de la Fundació Josep Santacreu. El fons d'ArtSingular és una col·lecció d'obres d'artistes amb diversitat funcional de diferents entitats socials. L'objectiu és fer difusió de la seva obra, promocionar-los i normalitzar el seu treball. Estem molt contents i orgullosos de formar part d'aquest projecte!

El grup de makers del Taller Estimia, hem visitat l'Ateneu de Fabricació de les Corts, on ens han explicat tots els serveis que ofereixen i ens han ensenyat alguns dels projectes de disseny que s'hi han portat a terme. Hem après moltes coses i hem agafat moltes idees per seguir treballant!!!!