Actualitat

Ens plau comunicar-vos que hem signat un acord de col·laboració amb el Rotary Club de Barcelona Sarrià per tal de desenvolupar projectes en favor de les persones que atenem a Estimia.

En bre us podrem informar de les activitats que farem de la mà d'aquesta prestigiosa entitat del territori.

Ahir vam participar al Mercat de Nadal de Pedralbes, mostrant alguns dels nostres productes d'artesania i disseny en 3D amb motius nadalencs. Gràcies a tota l'organització per aquest fantàstic mercat de Nadal ubicat en un lloc tan especial!!

No us perdeu l'exposició "l'Art dels sentits" al C.C. de Can Castelló, on podreu gaudir de les obres exposades a través dels diferents sentits. És tota una experiència!

El proper dia 20 de novembre ens trobareu a la Fira de la Pl. del Consell de la Vila de Sarrià, per celebrar amb la resta d'entitats el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. Us hi esperem!!