Actualitat

Tots els esportistes que participem amb L'ASSOCIACIÓ ESPORTIVA BCN, vam tancar ahir la temporada 18-19 a l'auditori AXA de l'Illa Diagonal, amb una gran festa!!!! La nostra tripleta de petanca "Huracanes" ha guanyat la lliga d'aquesta temporada dins la seva categoria!! Aquest any també hem tingut l'honor que el nostre company Óscar Alés ha guanyat el trofeu FAIR PLAY i n'estem molt orgullosos!!! Felicitats i seguim fent esport junts la temporada que ve!!!

El passat 7 de juny vam celebrar plegats la jornada de voluntariat "Impact Day" amb els voluntaris de Deloitte. Un grup ens va ajudar a preparar els nostres tradicionals tions de Nadal, i un altre va acompanyar als nostres artistes a visitar la Fundació Tàpies. Moltes gràcies a tots i fins la propera!!

L'equip de "Makers d'Estimia" estem molt contents d'haver pogut comptar amb la col·laboració de l'Ateneu de Fabricació de les Corts pel nostre petit projecte!

Amb el seu suport i la seva talladora làser, hem pogut dissenyar i muntar una rampa de fusta perquè els companys del taller de manipulats puguin emmagatzemar les seves peces a les caixes!!

Aquí us presentem el nostre primer prototip. Moltes gràcies i fins el proper projecte!!

El pasat dia 23 de Maig un grup de 7 residents de la Residència Estimia vam visitar la Sagrada Família. Vam poder gaudir de la visita a la basílica i descobrir els seus vitralls i sostres impresionants!. Vam acabar amb un pic nic a les afores del temple per poder gaudir les vistes de les portalades.