Actualitat

El passat dimecres 24 de Juliol, un grup de quatre residents de la Residència Estimia vam anar a passar el matí a les instal·lacions del Futbol Club Barcelona. Allà vam poder gaudir d'una visita guiada pel museu del Barça i a més també vam poder entrar al camp i confirmar com impressiona i com de gran és el camp on es juguen tots els partits. Agraïm especialment al Futbol Club Barcelona i al Museu del Barça que ens han acollit i acompanyat molt amablement.

Que bé ens ho vam passar amb l'actuació dels Pallapupas l'altre dia!!

Una bona manera d'acabar el curs amb un gran somriure!!

L'Associació Tot per tu organitza l'exposició Atzur que del 9 de juliol al 13 de setembre es podrà visitar al Kursaal (C/Masia, 39 de Motncada i Reixac). Es tracta d'una mostra d'art inclusiu que preten visibilitzar i normalitzar la diversitat i erradicar els estereotips vinculats a les persones amb diversitat funcional. Atzur, que simbolitza amb el color blau el trastorn de l'espectre autista, vol ser un espai de transformació social, d'experimentació i de reflexió mitjançant obres pictòriques i poemes d'artistes amb i sense diversitat. Hi podreu trobar obres dels nostres artistes del projecte EstimArt.

La inauguració tindrà lloc el 19 de juliol a les 18h.

Divendres 28 vam anar al REAL CERCLE ARTÍSTIC de Barcelona a visitar l'exposició "EL BALCÓ DE LES ARTS" de la Fundació SETBA.

Vam veure les 12 obres premiades del concurs de la Fundació SETBA, tres de les quals eren nostres.
Estem molt contents i satisfets d'exposar en un espai tant important de la ciutat!!!