Actualitat

El Servei d'Atenció Residencial Estimia, la nostra "Resi", està oberta i atenent als Residents que estan tots bé. Estem extremant les mesures d'higiene i hem limitat la mobilitat entre plantes per evitar contagis. L'equip de cuidadores està donant-ho tot per a que aquestes setmanes passin ben ràpid. Moltes gràcies a tots els professionals que estan al peu del canó, a les famílies que ens doneu suport des de casa i sobretot als residents que estan portant-se amb una gran exemplaritat.

El passat 4 de març vam sortir a les noticies de Betevé! Us deixem el link per veure el reportatge!!

El passat dimecres dia 4 de mar, vam tenir la sort de poder visitar la Fundació Ave María i l'Institut de Robótica per a la dependència de Sitges.

Vam poder conèixer de primera mà els seus projectes d'acompanyaments a persones amb discapacitat i totes les aplicacions tecnològiques que están duent a terme. També vem conèixer en Pepper ( a la foto) amb qui vam poder conversar una estona i descobrir com la robótica pot ser una eina per a l'atenció a les persones en situació de dependència.

La Núria i en David ens van fer una visita molt completa a les seves instal·lacions i ens van obrir les portes de la seva entitat, moltes gràcies!!!

ESCOLA SÚNION 03/03/2020

Durant tot el mes de març iniciem un nou projecte de col·laboració amb l'escola Súnion. Els alumnes de 4t d'Eso ens ajuden al taller de Sant Jordi preparant les nostres roses artesanals.

Ha estat un plaer compartir aquesta experiència!!
Gràcies a tots/es!!