MUSICOTERÀPIA 12/11/2019

Gràcies al patrocini de LA CAIXA al taller hem pogut gaudir de 2 sessions de musicoteràpia amb el músic José Manuel Pagan.

Moltes gràcies! Ho hem passat genial!!

Ja tenim la loteria de nadal de la Fundació Estimia!!

Afenyeu-vos en demanr-la que sempre s'acaba!

El passat dimarts un grup del Taller vam anar al Mercat de Sarrià a comprar castanyes i moniatos per la festa de la Castanyada. També vam fer un passeig pel barri. Ens ho vam passar genial!!

Aquest cap de setmana la Fundació Estimia hem estat presents al Campionat de Salts Internacionals CSIO que ha celebrat el Real Club de Polo de Barcelona. Gràcies a aquesta institució hem estat presents a l'espai POLOPARK amb un stand on hem presentat les obres i artesanies dels membres del nostre Centre Ocupacional. A l'estand vam rebre personalitats, amics i amigues de la Fundació i tots aquells que es van interessar pel nostre projecte, gràcies a tots! també vam rebre la visita del nostre grup de Lleure que també va participar a la jornada.