Actualitat

Aquest cap de setmana la Fundació Estimia hem estat presents al Campionat de Salts Internacionals CSIO que ha celebrat el Real Club de Polo de Barcelona. Gràcies a aquesta institució hem estat presents a l'espai POLOPARK amb un stand on hem presentat les obres i artesanies dels membres del nostre Centre Ocupacional. A l'estand vam rebre personalitats, amics i amigues de la Fundació i tots aquells que es van interessar pel nostre projecte, gràcies a tots! també vam rebre la visita del nostre grup de Lleure que també va participar a la jornada.

Aquest cap de setmana hem assistit a la Makers Faire Barcelona a la Nau Bostik, on a través de Tangencial, els Makers d'Estimia hem tingut una petita representació mostrant alguns dels nostres treballs a la Fira.

Del 26 al 29 de setembre el recinte de Montjuïc ha acollit la XII edició Swab Barcelona Art Fair, la fira compta amb la presència de més de 60 galeries i 300 artistes nacionals i internacionals i aquest any, per primera vegada, hi han estat presents les nostres obres en l'espai artístic de la Fundació Josep Santa Creu.

El passat dimecres 24 de Juliol, un grup de quatre residents de la Residència Estimia vam anar a passar el matí a les instal·lacions del Futbol Club Barcelona. Allà vam poder gaudir d'una visita guiada pel museu del Barça i a més també vam poder entrar al camp i confirmar com impressiona i com de gran és el camp on es juguen tots els partits. Agraïm especialment al Futbol Club Barcelona i al Museu del Barça que ens han acollit i acompanyat molt amablement.