Notícies de la Fundació

Ja tenim la loteria de Nadal per aquest 2018!!!

Com l'any passat per cada butlleta de 2,5€ participem 1€ al número 53.806 i 88.325 ( un a cadascun). es 0.5€ de donatiu van destinats a les activitats de l'Escola, el Taller i la Residència!

Podeu trucar-nos al 932042269 per reservar els vostres talonaris o passar a buscar les vostres butlletes al Carrer Anglí 50 o a Via Augusta 370!

Aquest any segur que toca!!!

Aquest matí hem rebut la visita de Laboratoris Rubió. En el marc del seu 50e aniversari i sota el lema Sumando Juntos, han vingut al Centre Ocupacional Estimia per a fer un taller de teambuilding amb els nostres artístes. Hem creat una preciosa obra d'art en format tríptic on han partícipat tots els integrants de rubió i els artístes d' Estimia. Hem acabat amb una fideuà de germanor al nostre pati que ha sortit boníssima!!

Slot a Fondo!! 11/07/2018

Moltes gràcies a l'Armando i a tot el seu equip de Slot a Fondo per la donació que ha fet a la Fundació de la seva pista d'scalextric, amb tots els cotxes i els mandos adpatats!!

Podrem jugar i compartir moltes estones de diversió gràcies a vosaltres!!

El passat dia 3 de Maig la Fundació Estimia va estar present a l'exposició solidària que l'artista Carina Fradera va fer en favor del projecte artístic de la Fundació ( www.estimart.cat). l'artista va exposar 21 obres seves al restaurant ARTTE de Barcelona on vam gaudir d'un coctel i d'un espai meravellós.

Es van vendre totres les obres i a mes a mes part de la recaudació de la barra va anar destinat a la Fundació Estimia. En total es van recaptar 4.500,00€ que anirán destinats a la millora dels espais del projecte artístic.

Moltes gràcies Carina!!!!

El passat dia 31 de Maig vam estar presents a la cloenda dels jocs interempresa 2018. Aquesta olimpíada per a treballadors/es de diferents es celebra cada any a Barcelona, Madrid i València i pretén , a través de l'esport, treballar la cohesió de grup entre els difgerents traballadors de cadascuna de les mes de 100 empreses participants.

Cada any dues entitats sense ànim de lucre són les beneficiàries dels beneficis de l'activitat. Enguany la Fundació Estimia i la Federació Salut Mental Catalunya han estat les entitats seleccionades.

A banda de participar a la cloenda, vam tenir un espai durant les olimpíades on ens vam donar a conèixer entre les empreses participants.

Pàgina 1 de 6