Notícies de la Fundació

Ahir vam tenir l'honor de rebre la Medalla d'Honor de l'Ajuntament de Barcelona. La Presidenta de la Fundació Estimia, Montse de Tudela  va recollir el guardó  de mans de l 'alcaldessa de Barcelona, la Sra. Ada Colau, en nom de tota la familia Estimia.

Enhorabona a tots els que fomem part de l'equip Estimia, families, usuaries, professionals i voluntaris!

Aquí trobareu un enllaç al video

Després de més de vint-i-cinc anys de dedicació a la Fundació, avui acomiadem a la Josefina Rocamora, que deixa les seva tasca com a directora del Centre Ocupacional per emprendre una nova etapa personal. Li desitgem molta sort i felicitat en aquesta nova etapa que comença...

Moltes gràcies per tot Josefina, et trobarem a faltar!!

El passat més de juliol el Ple del Consell Municipal de Barcelona va guardonar, entre d'altres entitats i persones, a la Fundació Estimia amb la Medalla d'Honor de Barcelona com a reconeixement per la tasca duta a termes en l'atenció a les persones amb discapacitat i a les seves famílies.

En el moments que vivim és un plaer rebre aquest reconeixement és per això que aquesta medalla la dediquem a totes els alumnes, persones ateses, families, professionals i voluntaris de la Fundació que són els que han fet possible aquesta distinció.

Moltes gràcies!!!

Aqui trobareu la noticia.

#RESISTIM! 16/04/2020

Un mes després del confinament total de la Residència i el tancament de l'Escola i el Taller; RESISTIM!

Tot i els contagis per coronavirus estem tots estables de salut.

Gràcies als residents i a tot l'equip que ho està fent possible!

El passat dimecres dia 4 de mar, vam tenir la sort de poder visitar la Fundació Ave María i l'Institut de Robótica per a la dependència de Sitges.

Vam poder conèixer de primera mà els seus projectes d'acompanyaments a persones amb discapacitat i totes les aplicacions tecnològiques que están duent a terme. També vem conèixer en Pepper ( a la foto) amb qui vam poder conversar una estona i descobrir com la robótica pot ser una eina per a l'atenció a les persones en situació de dependència.

La Núria i en David ens van fer una visita molt completa a les seves instal·lacions i ens van obrir les portes de la seva entitat, moltes gràcies!!!

Pàgina 1 de 9