Notícies de la Fundació

#RESISTIM! 16/04/2020

Un mes després del confinament total de la Residència i el tancament de l'Escola i el Taller; RESISTIM!

Tot i els contagis per coronavirus estem tots estables de salut.

Gràcies als residents i a tot l'equip que ho està fent possible!

El passat dimecres dia 4 de mar, vam tenir la sort de poder visitar la Fundació Ave María i l'Institut de Robótica per a la dependència de Sitges.

Vam poder conèixer de primera mà els seus projectes d'acompanyaments a persones amb discapacitat i totes les aplicacions tecnològiques que están duent a terme. També vem conèixer en Pepper ( a la foto) amb qui vam poder conversar una estona i descobrir com la robótica pot ser una eina per a l'atenció a les persones en situació de dependència.

La Núria i en David ens van fer una visita molt completa a les seves instal·lacions i ens van obrir les portes de la seva entitat, moltes gràcies!!!

A continuació, us farem un petit resum ,amb fotografies, de les sortides que hem realitzat al 2019 amb el Lleure i Respir de la Fundació Estimia. Hem pogut gaudir del bon temps a la platja, visites culturals a museus, visites lúdiques, hem posat a prova els nostres sentits, hem gaudit de la natura i molt més! Estem desitjant  tornar a començar. En breus tindrem bones noticies!

El passat dia 10 de gener vam rebre la visita dels membres del comitè d Acció Social de Deloitte Financial Advisory CABA. Van poder conèixer de primera mà els nostres projectes i serveis i vam poder explicar-los els reptes i necessitats que tenim com a entitat per tal de reconèixer plegats formes de col·laboració.

Moltes gràcies per la visita!

Ja tenim la loteria de nadal de la Fundació Estimia!!

Afenyeu-vos en demanr-la que sempre s'acaba!

Pàgina 1 de 8