Notícies de la Fundació

Ja tenim la loteria de nadal de la Fundació Estimia!!

Afenyeu-vos en demanr-la que sempre s'acaba!

Aquest cap de setmana la Fundació Estimia hem estat presents al Campionat de Salts Internacionals CSIO que ha celebrat el Real Club de Polo de Barcelona. Gràcies a aquesta institució hem estat presents a l'espai POLOPARK amb un stand on hem presentat les obres i artesanies dels membres del nostre Centre Ocupacional. A l'estand vam rebre personalitats, amics i amigues de la Fundació i tots aquells que es van interessar pel nostre projecte, gràcies a tots! també vam rebre la visita del nostre grup de Lleure que també va participar a la jornada.

El passat divendres 10 de Maig la nostra presidenta y gerent van estar presents a l'entrega dels ajuts de la Fundación Inocente Inocente. Aquesta entitat en col·laboració amb TVE i Fundació Telefónica organitza cada any un programa de televisió humorístic i una gala amb la que recapten diners per ajudes a projectes asistencials que impliquin a nens i nenes. Enguany el motiu era la discapacitat i com a fundació vam presentar el nostre projecte de Respir infantil. El nostre projecte ha estat beneficiari de 10.000€ que anirán a l'execució del programa de respir i suport familiar per a infants i joves d'aquest 2019.

Gràcies Inocente Inocente!

Enguany tot i la pluja i el mal temps hem tornat a posar paradeta de Sant Jordi.

Aquest cop Estimia ha estat present en dues paradetes!

La primera, com d'altres anys, ha estat la paradeta davant de la Residència. Aquest cop a banda de la ja tradicionals roses de Sant Jordi naturals, el Taller ha preparat punts de llibre i llapissos amb motius de Sant Jordi fets amb la "Pepa", la nostra impresora 3D!!!

La segona paradeta, organitzada per l'AMPA de l'Escola , està situada al Passeig de Sant Joan 16 , gràcies a la col·laboració del Bar Arc de Trionf!

No us quedeu sense roses!

Aquest matí una representació de la Residència i del Centre Ocupacional Estimia han participat en la manifestació convocada per l'AEES DINCAT en favor de les millores de finançament dels Centres Ocupacionals, Residències i llars Residències i Centres Especials de Treball.

Prop de 5.000 persones han omplert els carrers de Barcelona sota el lema 10 anys congelats.

Pàgina 1 de 7