Notícies del Taller

Tots els esportistes que participem amb L'ASSOCIACIÓ ESPORTIVA BCN, vam tancar ahir la temporada 18-19 a l'auditori AXA de l'Illa Diagonal, amb una gran festa!!!! La nostra tripleta de petanca "Huracanes" ha guanyat la lliga d'aquesta temporada dins la seva categoria!! Aquest any també hem tingut l'honor que el nostre company Óscar Alés ha guanyat el trofeu FAIR PLAY i n'estem molt orgullosos!!! Felicitats i seguim fent esport junts la temporada que ve!!!

El passat 7 de juny vam celebrar plegats la jornada de voluntariat "Impact Day" amb els voluntaris de Deloitte. Un grup ens va ajudar a preparar els nostres tradicionals tions de Nadal, i un altre va acompanyar als nostres artistes a visitar la Fundació Tàpies. Moltes gràcies a tots i fins la propera!!

L'equip de "Makers d'Estimia" estem molt contents d'haver pogut comptar amb la col·laboració de l'Ateneu de Fabricació de les Corts pel nostre petit projecte!

Amb el seu suport i la seva talladora làser, hem pogut dissenyar i muntar una rampa de fusta perquè els companys del taller de manipulats puguin emmagatzemar les seves peces a les caixes!!

Aquí us presentem el nostre primer prototip. Moltes gràcies i fins el proper projecte!!

El pasat 18 de maig representants del Centre Ocupacional Estimia vam poder gaudir de les II Jornades de Productes de Suport  de Disseny Obert (Baix Cost), en aquestes jornades, organitzades per l'associació ESAAC i Fundació Nexe,  es donen cita professionals de diferents especialitats (mestres, logopedes, fisioterapeutes, terapeutes ocupacionals, enginyers, informàtics,..), famílies, institucions i persones amb diversitat funcional per compartir habilitats, experiències i coneixements i empoderar-se les unes a les altres per tal de resoldre alguna de les necessitats de les persones amb discapacitat.

El grup de Makers del Centre Ocupacional Estimia vam presentar al concurs d'idees diferents adaptacions que han realitzat mitjançant impressió 3D i vam  rebre el premi a la categoria d'entitats!!! Gràcies Àdria, Nestor i Montse per acompanyar-nos!

Aquest any, per Sant Jordi, celebrem que la Yolanda Marco ha guanyat el Concurs de punts de llibre de l'Ajuntament del districte, moltes felicitats!!

Pàgina 1 de 24