Notícies del Taller

El passat 17 de juliol vam rebre la visita dels nens i nenes del Casal de Vil·la Urània i ho vam passar molt bé fent activitats tots junts. Vam aprendre a conduir una cadira de rodes, vam aprendre a pintar amb diferents tècniques adaptades i vam jugar plegats amb globus d'aigua!!

DINAR D'ESTIU 11/07/2018

El passat 29 de juny vam donar la benvinguda a l'estiu amb una gran paella que vam compartir plegats!!

Enguany la Yolanda Marco ha guanyat el 1er PREMI de pintura del Concurs organitzat per la Fundació SETBA. Un altre dels nostres artistes del Taller, el Juanma Ibáñez també ha quedat finalista!!

Felicitats als guanyadors i a tots el que han participat, un total de 56 centres de Catalunya i més de 800 obres presentades!. Es podran veure les obres finalistes exposades al Reial Cercle Artístic de Barcelona, del 10 al 15 de juliol.

Ahir vam celebrar la XIV Festa de l'Esport, organitzada per l'Associació Esportiva Bcn, per a tots els esportistes del districte que han participat en les diferents activitats esportives durant tot l'any. L'enhorabona per a tots i a seguir fent esport!! Fins el curs que ve!!!

El divendres 8 de juny, vam tornar a celebrar plegats el Dia dels Voluntaris de Deloitte. Gràcies a la seva col·laboració vam poder organitzar una sortida al MNAC, una sortida als Jardins de Sta. Amèlia per fer unes partidetes a petanca, i també ens van ajudar en tasques d'Artesania al Taller. Després els vam acomiadar i els vam agraïr el seu suport amb un bon aperitiu i un refresc!! Moltes gràcies per aquest dia tan agradable!!

Pàgina 1 de 18