Amb l'inici del bon temps no parem de fer sortides!

Ahir vàrem realitzar una sortida per barcelona amb un grup de residents. Vam anar a comprar unes hamburgueses i unes patates fregides i vàrem dinar tots plegats a la Plaça Catalunya al més pur estil barceloní.

Després de dinar vàrem passejar per les Rambles fins arribar al Museu de les Il.lusions on vam gaudir moltíssim de les activitats, no vam parar de fer-nos fotografies!

Moltes gràcies a la Natalia, la Mónica, la Glòria i el David per fer-ho possible!!

El passat divendres 10 de Maig la nostra presidenta y gerent van estar presents a l'entrega dels ajuts de la Fundación Inocente Inocente. Aquesta entitat en col·laboració amb TVE i Fundació Telefónica organitza cada any un programa de televisió humorístic i una gala amb la que recapten diners per ajudes a projectes asistencials que impliquin a nens i nenes. Enguany el motiu era la discapacitat i com a fundació vam presentar el nostre projecte de Respir infantil. El nostre projecte ha estat beneficiari de 10.000€ que anirán a l'execució del programa de respir i suport familiar per a infants i joves d'aquest 2019.

Gràcies Inocente Inocente!

Aquest any, per Sant Jordi, celebrem que la Yolanda Marco ha guanyat el Concurs de punts de llibre de l'Ajuntament del districte, moltes felicitats!!

El passat 2 de Maig vam sortir de festa a Luz de Gas. 5 dels nostres residents vam anar a passa-hi la tarda.

Vam pendre coctels a gust de cadascú i vam poder degustar unes tapes boníssimies, tot això acompanyat de la millor musica del moment.

Gràcies David per portar-nos-hi amb la furgo i a la Silvia i a la Mónica per acompanyar-nos!