Actualidad

Dia 16 de setembre l'Inma Barrios per participar en una sessió de disseny de la casa Carlota de forma virtual.

Juntament amb altres artistes estan dissenyant el proper calendari de la Fundació SETBA.

El passat dia 7 de setembre es van entregar els Premis del Balcó de les Arts 2020, organitzat per la Fundació Setba.

La nostra artista Inma Barrios va ser la guanyadora del 3er premi d'enguany, i la Yolanda Marco, la Sofía Uría i el Rafa Guerrero també van quedar finalistes d'aquesta X edició del concurs.

Enhorabona a tots i a totes!!

El passat més de juliol el Ple del Consell Municipal de Barcelona va guardonar, entre d'altres entitats i persones, a la Fundació Estimia amb la Medalla d'Honor de Barcelona com a reconeixement per la tasca duta a termes en l'atenció a les persones amb discapacitat i a les seves famílies.

En el moments que vivim és un plaer rebre aquest reconeixement és per això que aquesta medalla la dediquem a totes els alumnes, persones ateses, families, professionals i voluntaris de la Fundació que són els que han fet possible aquesta distinció.

Moltes gràcies!!!

Aqui trobareu la noticia.

BON ESTIU!!! 16-07-2020

Ja arriben les vacances! Tot i que pensàvem que no ens tornaríem a veure fins al curs vinent, al taller hem pogut tancar els curs amb alguns dels nostres companys/es!!

Donem la benvinguda a l'estiu amb moltes ganes i aprofitarem les vancances per recuperar forces i començar el curs vinent amb moltíssima energia!!

Fins aviat!!