Noticias de la Fundación

Fruit de la col·laboració amb Ferrocarrils de la Generalitat, i les empreses HP i IMAGINA, tenim el plaer d'estar presents durant les properes setmanes al passadís de la parada de Sarrià de Ferrocarrils.

D'aquesta manera ens donarem a conèixer entre tots aquells que passin per Sarrià!

Juntament amb altres entitats del districte, hem participat en la Pancarta del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, que té una llargària de 5 metres i la trobem penjada a la façana de la Seu del Districte!! Ha quedat genial!!

Ahir vam tenir l'honor de rebre la Medalla d'Honor de l'Ajuntament de Barcelona. La Presidenta de la Fundació Estimia, Montse de Tudela  va recollir el guardó  de mans de l 'alcaldessa de Barcelona, la Sra. Ada Colau, en nom de tota la familia Estimia.

Enhorabona a tots els que fomem part de l'equip Estimia, families, usuaries, professionals i voluntaris!

Aquí trobareu un enllaç al video

Després de més de vint-i-cinc anys de dedicació a la Fundació, avui acomiadem a la Josefina Rocamora, que deixa les seva tasca com a directora del Centre Ocupacional per emprendre una nova etapa personal. Li desitgem molta sort i felicitat en aquesta nova etapa que comença...

Moltes gràcies per tot Josefina, et trobarem a faltar!!

El passat més de juliol el Ple del Consell Municipal de Barcelona va guardonar, entre d'altres entitats i persones, a la Fundació Estimia amb la Medalla d'Honor de Barcelona com a reconeixement per la tasca duta a termes en l'atenció a les persones amb discapacitat i a les seves famílies.

En el moments que vivim és un plaer rebre aquest reconeixement és per això que aquesta medalla la dediquem a totes els alumnes, persones ateses, families, professionals i voluntaris de la Fundació que són els que han fet possible aquesta distinció.

Moltes gràcies!!!

Aqui trobareu la noticia.