Noticias de la Fundación

Els Makers del taller Estimia han dissenyat en 3D l'estrella per decorar l'arbre de Nadal de la residència!! Mireu què bonic ha quedat!!

Ens plau comunicar-vos que hem signat un acord de col·laboració amb el Rotary Club de Barcelona Sarrià per tal de desenvolupar projectes en favor de les persones que atenem a Estimia.

En bre us podrem informar de les activitats que farem de la mà d'aquesta prestigiosa entitat del territori.

Aquest cap de setmana ens trobareu al Market del PoloPark, amb els nostres productes artesanals i una mostra d'algunes pintures dels artistes del Taller!! També hi haurà concerts, food trucks i moltes activitats pels més petits!! Us hi esperem!!

Fruit de la col·laboració amb Ferrocarrils de la Generalitat, i les empreses HP i IMAGINA, tenim el plaer d'estar presents durant les properes setmanes al passadís de la parada de Sarrià de Ferrocarrils.

D'aquesta manera ens donarem a conèixer entre tots aquells que passin per Sarrià!

Juntament amb altres entitats del districte, hem participat en la Pancarta del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, que té una llargària de 5 metres i la trobem penjada a la façana de la Seu del Districte!! Ha quedat genial!!