Noticias de la Fundación

El passat divendres 10 de Maig la nostra presidenta y gerent van estar presents a l'entrega dels ajuts de la Fundación Inocente Inocente. Aquesta entitat en col·laboració amb TVE i Fundació Telefónica organitza cada any un programa de televisió humorístic i una gala amb la que recapten diners per ajudes a projectes asistencials que impliquin a nens i nenes. Enguany el motiu era la discapacitat i com a fundació vam presentar el nostre projecte de Respir infantil. El nostre projecte ha estat beneficiari de 10.000€ que anirán a l'execució del programa de respir i suport familiar per a infants i joves d'aquest 2019.

Gràcies Inocente Inocente!

Enguany tot i la pluja i el mal temps hem tornat a posar paradeta de Sant Jordi.

Aquest cop Estimia ha estat present en dues paradetes!

La primera, com d'altres anys, ha estat la paradeta davant de la Residència. Aquest cop a banda de la ja tradicionals roses de Sant Jordi naturals, el Taller ha preparat punts de llibre i llapissos amb motius de Sant Jordi fets amb la "Pepa", la nostra impresora 3D!!!

La segona paradeta, organitzada per l'AMPA de l'Escola , està situada al Passeig de Sant Joan 16 , gràcies a la col·laboració del Bar Arc de Trionf!

No us quedeu sense roses!

Aquest matí una representació de la Residència i del Centre Ocupacional Estimia han participat en la manifestació convocada per l'AEES DINCAT en favor de les millores de finançament dels Centres Ocupacionals, Residències i llars Residències i Centres Especials de Treball.

Prop de 5.000 persones han omplert els carrers de Barcelona sota el lema 10 anys congelats.

Avui hem celebrat el nostre tradicional concurs de mones.

Enguany ha estat el segon any en que han participat tots tres serveis: Escola, Centre Ocupacional i Residencia.

Un any més el jurat ho ha tingut molt dificil per repartir els premis, que finalment han estat:

Premi a la mona més original a l' Escola amb el ram de xocolata amb fotografies dels alumnes

Premi a la millor el·laboració per a la Residència per la mona camp de petanca de primera divisió

Premi al millor concepte per a la mona del Taller pel puzzle de la Fundació Estimia.

Ja tenim la loteria de Nadal per aquest 2018!!!

Com l'any passat per cada butlleta de 2,5€ participem 1€ al número 53.806 i 88.325 ( un a cadascun). es 0.5€ de donatiu van destinats a les activitats de l'Escola, el Taller i la Residència!

Podeu trucar-nos al 932042269 per reservar els vostres talonaris o passar a buscar les vostres butlletes al Carrer Anglí 50 o a Via Augusta 370!

Aquest any segur que toca!!!