Noticias de la Residencia

El passat dimecres 24 de Juliol, un grup de quatre residents de la Residència Estimia vam anar a passar el matí a les instal·lacions del Futbol Club Barcelona. Allà vam poder gaudir d'una visita guiada pel museu del Barça i a més també vam poder entrar al camp i confirmar com impressiona i com de gran és el camp on es juguen tots els partits. Agraïm especialment al Futbol Club Barcelona i al Museu del Barça que ens han acollit i acompanyat molt amablement.

El pasat dia 23 de Maig un grup de 7 residents de la Residència Estimia vam visitar la Sagrada Família. Vam poder gaudir de la visita a la basílica i descobrir els seus vitralls i sostres impresionants!. Vam acabar amb un pic nic a les afores del temple per poder gaudir les vistes de les portalades.

Amb l'inici del bon temps no parem de fer sortides!

Ahir vàrem realitzar una sortida per barcelona amb un grup de residents. Vam anar a comprar unes hamburgueses i unes patates fregides i vàrem dinar tots plegats a la Plaça Catalunya al més pur estil barceloní.

Després de dinar vàrem passejar per les Rambles fins arribar al Museu de les Il.lusions on vam gaudir moltíssim de les activitats, no vam parar de fer-nos fotografies!

Moltes gràcies a la Natalia, la Mónica, la Glòria i el David per fer-ho possible!!

El passat 2 de Maig vam sortir de festa a Luz de Gas. 5 dels nostres residents vam anar a passa-hi la tarda.

Vam pendre coctels a gust de cadascú i vam poder degustar unes tapes boníssimies, tot això acompanyat de la millor musica del moment.

Gràcies David per portar-nos-hi amb la furgo i a la Silvia i a la Mónica per acompanyar-nos!

Aquesta setmana hem realitzat una visita al Planetari del Cosmocaixa amb un grup de residents.

Vam poder veure el documental en 3D, l'exposició de Tintin a la Lluna i també l'exposició "miralls". A més a més vam tenir temps de fer el recorregut per tot el museu!!

Gràcies Silvia i Ignasi!