Noticias del Taller

Dia 16 de setembre l'Inma Barrios per participar en una sessió de disseny de la casa Carlota de forma virtual.

Juntament amb altres artistes estan dissenyant el proper calendari de la Fundació SETBA.

El passat dia 7 de setembre es van entregar els Premis del Balcó de les Arts 2020, organitzat per la Fundació Setba.

La nostra artista Inma Barrios va ser la guanyadora del 3er premi d'enguany, i la Yolanda Marco, la Sofía Uría i el Rafa Guerrero també van quedar finalistes d'aquesta X edició del concurs.

Enhorabona a tots i a totes!!

BON ESTIU!!! 16-07-2020

Ja arriben les vacances! Tot i que pensàvem que no ens tornaríem a veure fins al curs vinent, al taller hem pogut tancar els curs amb alguns dels nostres companys/es!!

Donem la benvinguda a l'estiu amb moltes ganes i aprofitarem les vancances per recuperar forces i començar el curs vinent amb moltíssima energia!!

Fins aviat!!

Fem una mica de ioga per relaxar-nos una mica..això sí, amb mascareta i distància!!

"Tan lejos, tan cerca"!!! Saludem als companys/es de les altres plantes del Taller amb la "nova normalitat"!!!