Noticias del Taller

Comencem la Temporada 21-22, recuperant els entrenaments a les pistes dels jardins Sta. Amèlia, amb l'Associació esportiva BCN!! Estem molt contents!!

POLOPARK 2021 05-10-2021

Aquest cap de setmana hem participat al mercat del PoloPark, al Real Club de Polo de Barcelona!

El nostre artista Miguel Ángel Díaz ha estat un dels 12 finalistes pel calendari del 2022 de la Fundació Setba. Moltes felicitats Miguel Ángel!!

BON ESTIU!!! 27-07-2021

Aquest mes de juliol hem gaudit de diferents jocs d'aigua i de la petita piscina que hem muntat al jardí. Ens ho hem passat genial!!! Amb aquestes fotos, avui marxem de vacances i us desitgem un BON ESTIU!!!

Ahir ens vam poder retrobar amb el nostre company Marc al Cottolengo, que feia més d'un any que no el vèiem!! Li vam donar uns obsequis i una targeta (elaborada pels seus companys/es) per desitjar-li un bon estiu. També vam gaudir de la visita al Parc Güell.