Noticias del Taller

Que bé ens ho vam passar amb l'actuació dels Pallapupas l'altre dia!!

Una bona manera d'acabar el curs amb un gran somriure!!

L'Associació Tot per tu organitza l'exposició Atzur que del 9 de juliol al 13 de setembre es podrà visitar al Kursaal (C/Masia, 39 de Motncada i Reixac). Es tracta d'una mostra d'art inclusiu que preten visibilitzar i normalitzar la diversitat i erradicar els estereotips vinculats a les persones amb diversitat funcional. Atzur, que simbolitza amb el color blau el trastorn de l'espectre autista, vol ser un espai de transformació social, d'experimentació i de reflexió mitjançant obres pictòriques i poemes d'artistes amb i sense diversitat. Hi podreu trobar obres dels nostres artistes del projecte EstimArt.

La inauguració tindrà lloc el 19 de juliol a les 18h.

Divendres 28 vam anar al REAL CERCLE ARTÍSTIC de Barcelona a visitar l'exposició "EL BALCÓ DE LES ARTS" de la Fundació SETBA.

Vam veure les 12 obres premiades del concurs de la Fundació SETBA, tres de les quals eren nostres.
Estem molt contents i satisfets d'exposar en un espai tant important de la ciutat!!!

DINAR D'ESTIU 28-06-2019

Aquesta setmana hem fet el dinar d'estiu al Fresco del Maremàgnum per celebrar que s'acosten les vacances!!!

El passat dimarts vam anar a fer un passeig en Golondrina per Port de Barcelona. Vam gaudir de les vistes de la costa i de les onades que hi havia a mar obert.