Col·labora

Pots col·laborar amb la Fundació Estimia de diverses maneres:

A TRAVÉS DEL VOLUNTARIAT

• Acompanyant-nos a les sortides de l'Escola, Taller, CAE i Residència.
  • Venint amb nosaltres de Respir a la Residencia.
  • Participant al Casal d'Estiu o al Taller de Pintura.

A TRAVÉS DE DONATIUS PUNTUALS O FINANÇANT PROJECTES CONCRETS

• Gràcies al teu donatiu podem mantenir tots els serveis que ofereix la Fundació Estimia.
  • Si vols fer un donatiu ho pots fer a través del número de compte: ES80 2100 0860 9902 0033 1752
  • Els avantatges fiscals

Si el donant és una persona física, per a DONATIUS fins a 150€, es deduirà el 75%. A partir de 150€, la diferència deduirà el 35% si és a la mateixa entitat durant un mínim de tres anys. Per la resta de casos, un 30%.

Si el donant és una persona jurídica, es deduirà el 40% si el donatiu es fa a una mateixa entitat durant un mínim de tres anys. Per la resta de casos, un 35%

Per a més informació contacta amb nosaltres al 93 204 22 69 o per Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.