Presentació Fundació Estimia

La Fundació Estimia (anteriorment Fundació Auxilia Barcelona) és una entitat sense afany de lucre que té com a missió facilitar el desenvolupament de les persones amb discapacitat, acompanyant-les a elles i a les seves famílies en els seus principals processos de vida.

Treballem per ser un model d’excel·lència i qualitat de servei tot conservant la vocació de servei social i essent pro actius a les necessitats del col·lectiu de persones amb discapacitat.

L’entitat compta amb més de 60 d’anys d’història al servei de les persones amb discapacitat, primer com Associació Auxilia, posteriorment com a Fundació Privada Auxilia Barcelona i actualment com a Fundació Estimia

Atenem a totes les etapes de la vida a través dels nostres serveis:

Escola d’Educació Especial Estimia

El Centre Ocupacional Taller Estimia.

El Centre d’Atenció Especialitzada.

El Servei d’Atenció Residencial.

Treballem sobre les següents premisses:

• Les persones són l’eix de la nostra tasca.
  • L’equip, Il·lusionat i en constant formació, és la base d’un projecte de qualitat.
  • Estem oberts, a les noves necessitats i ens adaptem en cada moment.
  • El treball en xarxa amb aquells que són excel·lents en el seu camp ens permet oferir el millor de nosaltres.